Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
uczelnia niepubliczna, 33-300 Nowy Sącz, ul. Zielona 27, (+18) 44 99 100, rekrutacja@wsb-nlu.edu.plRekrutacja - Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu
- https://www.wsb-nlu.edu.pl/pl/rekrutacja
- https://rekrutacja-wsb-nlu.clouda.edu.pl/
- https://www.wsb-nlu.edu.pl/pl/formy-studiowania
WSB-NLU proces rekrutacji
Rejestracja na studia odbywa się poprzez portal rekrutacyjny znajdujący się na stronie WSB-NLU. Na pierwszym etapie konieczne jest założenie konta na portalu rekrutacyjnym poprzez opcję "rejestracja konta". Po uzyskaniu dostępu do portalu, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnienie podania z danymi osobowymi znajdującego się w menu "Moje dane" po lewej stronie.
Wybór kierunku studiów z menu "Rekrutacja" po lewej stronie.
Załączenie wymaganych dokumentów poprzez menu "Wymagane dokumenty" po lewej stronie.
Śledzenie statusu rekrutacji w menu "Moje aplikacje" po lewej stronie.
Wszelkie informacje dotyczące statusu rekrutacji będą przesyłane w formie komunikatów i wiadomości e-mail za pośrednictwem portalu rekrutacyjnego.
Zobacz film
Rekrutacja na studia 2024/2025
Informacje ogólne na temat naboru kandydatów
Zasady naboru na studia od strony formalnej zasadniczo są podobne we wszystkich placówkach. Szkoły wyższe rekrutują poprzez elektroniczny system internetowy (ERK - Elektroniczna Rejestracja Kandydatów, IRK - Internetowa Rejestracja Kandydatów). Pierwszym krokiem jest rejestracja kandydata, czyli założenie konta w specjalnym systemie internetowej rekrutacji na stronie www uczelni. Uzupełniając dane adresowe należy bezbłędnie podać PESEL, który zazwyczaj staje się loginem. Następnie kandydat wybiera interesujący go kierunek (może być więcej niż jeden), dokonuje opłaty rekrutacyjnej, wprowadza do systemu wyniki uzyskane na maturze.
Wynik rekrutacji będzie dostępny w systemie on-line. Po zalogowaniu się poznasz informacje o uzyskanych punktach (PROGI PUNKTOWE NA STUDIA), przyjęciu lub nie na studia. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany, zwykle w ciągu 7 dni należy dostarczyć na uczelnię komplet wymaganych dokumentów: świadectwo maturalne, zdjęcia, podpisany formularz internetowy, dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej, kserokopia dowodu osobistego, orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania na wybranym kierunku.
W przypadku większości uczelni niepublicznych fakt rejestracji kandydata poprzez system internetowy jest równoznaczny z przyjęciem na studia. Przypieczętowaniem tego procesu jest podpisanie umowy o naukę, która w prywatnych szkołach wyższych jest odpłatna.